För gammal


Ragnar Eisjö, 84, klagade på att IP-telefonin inte fungerade.
Efter lång väntan kom svaret från Telia.
Som gick ut på att Ragnar var för – gammal.
Nu ber Telia om ursäkt.
(AB)

Be Sociable, Share!

1 kommentar  »

  1. I ett brev från Telia uttryckte vi oss olyckligt. Vi anser, tvärtemot vad som står i brevet, att bredbandstelefoni är en tjänst för det stora flertalet. Om det behövs ska vår support hjälpa kunderna att komma igång. Vi har även installationshjälp som kan beställas om vår support inte kan hjälpa till över telefon. Om bredbandstelefoni passar är absolut inte en fråga om ålder. Det är kunden som väljer vilken tjänst den vill ha, beroende på intresse. Vi har bett kunden om ursäkt och jobbar nu på att förhindra att detta sker igen.
    Med vänlig hälsning
    Karin Nordlund, Informationsansvarig Telia kundrelationer

RSS feed for comments on this post, TrackBack URI

Kommentera